Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2022 13:24 - Обич по стари рецепти
Автор: krchernev Категория: Поезия   
Прочетен: 1491 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Исках... ти да бъдеш жената, която
ще отваря капаците на прозорците,
ще полива цветята и
ще присяда на прага с кафето си,
нарисувана само с очакване...
Да разрошва вятърът виенския ти кок,
аристократично падащ на тила ти,
а с длани да обгръща порозовелите ти скули -
почти щастливо - като мен...
Но той не знае думите, които мога аз да кажа
или да премълча - щом видя, че ги знаеш...
Като всеки мъж крайбрежен,
повърхностен в основата си -
вятърът не се отказва и пита сериозно:
Какво издирваш с цялата си благородна красота
на този тъй затънтен бряг,
каменисто грапав,
с неизвестен никому рибар на тъжни риби
и разказвач на минали истории, 
осолени иронично от безкрая?...  

Завързвам лодката и търся силуета на мечтата ти,
изправена в очакване до кипариса.
Когато се усмихнеш -
високо вдигам рибите за нашата вечеря
и по стръмното поемам към нежността ти.  

Не съм обикнал още котката, която
се плете в краката ми, но ще й дам от улова,
защото топли скута ти, когато мен ме няма...  

Защото искам ти да бъдеш жената,
която ще затваря капаците на прозорците,
за да пресрещнат погледа на птиците,
еднооко вперени във ласките
и луничките на телата ни...
Да поставяш чаша вода до главата ми
и приютена в солените ми мисли
и залива на мойто рамо, 
от копнеж да се разплита кокът ти виенски
заедно с насладата...
   


Тагове:   обич,   мечта,   уют,   копнеж,   жена,   взаимност,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krchernev
Категория: Поезия
Прочетен: 440389
Постинги: 323
Коментари: 86
Гласове: 377
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930