Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2019 15:48 - Сянка върху съботния декемврийски плаж
Автор: krchernev Категория: Поезия   
Прочетен: 392 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Като гладни, бездомни кучета
след мен се облизват вълните,
а нямам какво да им дам...
Ако подхвърля троха от деня си -
ще загорчат и ще станат скучни,
а аз - ще продължа по пясъка - сам...
Здравей, мое зимно Море!
На твоя бряг някога водех момичета...
Превеждах им соления шепот
на твойте въздишки... преди да ги съблека...
с напукани от насита устни
повтарях, че ги обичам,
а после изпращах ги -
без обещания и без цветя...

Само най-възможните решаваха,
че има любов и през зимата...
Пристигаха високомерно и вярваха,
че ще ги приютя...
Понякога...
Понякога беше самотно,
твърде празно и ветровито...
Отварях прегръдка, а после -
докато тръгнеха -
скубех жестоко рижата си брада...
Минали времена...
Ти, мое Море, едва ли ги помниш...
В лексикона ти неразлистен -
не съм само аз...
Хиляди малки герои, извършили подвизи -
се мислят -
за истински гларуси... и сега...
А аз - просто присядам до теб -
да подишам
от укротената си, набръчкана свобода...
Едно недосънувано име
върху вълните ти да изпиша,
макар да зная, че те -
не помнят никакви имена...





Тагове:   море,   Чернев,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krchernev
Категория: Поезия
Прочетен: 442165
Постинги: 323
Коментари: 86
Гласове: 377
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930