Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2015 15:18 - Акорд за седем пясъчни весла
Автор: krchernev Категория: Поезия   
Прочетен: 1548 Коментари: 0 Гласове:
2



 

Изгубих първото весло

в една новогодишна нощ,

разочарован от подаръка си под елхата...

И аз - като децата - исках колело,

а намерих книга - за възрастни -

не ме интересуваше цената ѝ...

 

За второто и третото весло -

не искам даже да си спомням...

Прекършиха ги уличните битки

и дребните предателства...

Четвъртото прегърнах...

С огъня на първата любов...

Макар пречупена в лъчите на нямо съзерцание...

 

Със петото доплувах

до един вековен град,

на който, без да се замисля,

посветих безгрижната си младост...

Разцъфваха във синьо приятелства, мечти...

Събудили се по обяд...

Душите ни - като лалета - 

невкусили сланата на измамата...

 

Продадох шестото...

Защото мислех си, че с него ще спася света...

А и децата си - все още непораснали...

Но те... но те живеят в друг, свой - детски свят

и с незачитането си... наказват ме...

 

За седмото весло...

За него...

Ще напиша някога роман...

Ако ми стигнат виолетовите изгреви...

Защото то - 

е пътят ми към вечната жена,

която - всяка привечер -

във залеза съзирам...




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krchernev
Категория: Поезия
Прочетен: 438712
Постинги: 323
Коментари: 86
Гласове: 377
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031