Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2014 16:26 - Равносметка на признанието
Автор: krchernev Категория: Поезия   
Прочетен: 1108 Коментари: 0 Гласове:
1



 

Като погледна назад - след мен остават

две звездочели деца, пътечка от стихове

и недовършена къща, подобна на фар...

На признание, на признание - не се надявам,

ама на никакво...

То, признанието, е за добрите бащи...

А аз - явно добър не бях...

 

Някога - много отдавна - пеех,

пеех с приятели...

Неуморимо осъмвах - риж като изгрев,

почти не спях...

Не усетих кога и какво, но нещо стана с душата ми -

затвори се във черупката си - като инатест рапан...

 

Сега тананикам - все по-рядко и все под заплаха,

че някой ще викне да млъкна,

щом съм толкоз фалшив...

Не е до нотите, нотите са брилянтни.

Важно е песента откъде тръгва

и колко - от всички наоколо - имат... уши...

 

Не искам да поглеждам назад -

все още виждам пътеката...

Крача по стръмното бавно,

но едва ли ще стигна върха.

За там...

За там фаворитите са известни... отдавна.

Не мога да бъда фон на ограничени,

кичозни платна...

 

Обръщам се все по-често назад...

Прегръщам, целувам когото мога

и продължавам по своя път - накъдето си знам.

Няма признание... признание няма,

но знам, пътят е истински и...

Както мога - ще го вървя...

 

 

13.10.2014



Тагове:   море,   Варна,   Краси,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krchernev
Категория: Поезия
Прочетен: 438746
Постинги: 323
Коментари: 86
Гласове: 377
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031