Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2013 21:15 - ЗАВРЪЩАНЕ
Автор: krchernev Категория: Поезия   
Прочетен: 827 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.04.2013 21:17



Добър ден!

 

Не ме очаквахте, разбира се, но – добър ден!

 

Аз съм оня - дето го ядоха вълците.

 

 

 

Е! Ето ме! Връщам се, само моля - не хълцайте!

 

Вземам каквото ми трябва и... продължавам                                                                                                                             напред.

 

 

 

О, да...

 

Липсвах ви, вярвам... дори сте ме търсили.

 

Благославяли сте (и на това вярвам) - моята доброта.

 

Ех, мои, незапомнящо-незаменими... отново ме лъжете.

 

Хм, приятели - близки... до външния праг.

 

 

 

За живота ми в тъмното не смеете да попитате,

 

а и аз - едва ли ще ви разкажа как оцелях.

 

Как търсих по чукарите пещера, за да мога                                                                                                                         да скрия

 

няколко от оцелелите си мечти - знамена.

 

 

 

Повярвайте!

 

Не е страшно в гората на делника - далече от хората.

 

Бъдете сигурни, по-опасно е тука - сред вас.

 

 

 

Извинете ме!

 

Миг повече да си кривя душата - не мога...

 

Ще си спомням, разбира се , дори за вас ще рева                                                                                                                със  глас.

 

 

 

Защото –

 

аз съм оня - дето го пратихте за храна на вълците.

 

Дето го бяхте отписали - помните ли? – Преди век.

 

Спокойно, спокойно -

 

не искам нищо от вас...

 

От вас нищо не искам.

 

Просто събирам останките от душата си -

парче по парче.



Тагове:   Чернев,   Варна,   Красимир,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krchernev
Категория: Поезия
Прочетен: 438728
Постинги: 323
Коментари: 86
Гласове: 377
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031