Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2013 15:05 - АКО ТАЗИ ВЕЧЕР СРЕЩНА ЖЕНАТА НА ЛЯТОТО
Автор: krchernev Категория: Поезия   
Прочетен: 563 Коментари: 0 Гласове:
4



 

Притисни се до мен и затвори очи!

Луната красива е, но колкото и да я гледаме -

тя ни разсейва…

Ще те целуна нежно,… после жестоко.

Ако искаш - целуни ме и ти…

Нещо убягва ти май?!

Как така само аз ще те целувам?

Ей така - проклетник съм…

 

Ще те завия с поредната топла вълна,

страстта ми след всяка една ще те изсушава…

Литоралът в миг ще се оттегли,

разбрал, че е трети - в тази позната му тишина,

в която думите се скриват във тъмното -

по-черни от негри…

 

Здраво вкопчена в мен ме целуваш,

а аз - нямам срам.

Желая те повече от глътка въздух…

Събличам те бавно, докъдето мога - сам,

после помагаш - дори и на мен -

доколкото можеш…

 

И се втурваме в бездната - първо аз,

след мен и ти…

Елхата на радостта ни може дори да се пипне…

Първо - дълбоко и нежно, с милиони звезди…

После - бавно и тъжно - като пред отлитане…

 

Притисни се до мен!

За последен път тази нощ.

Защото не вярвам на утрото.

Дори да бъде изплетено от най-доброто добро -

ще те накара все пак да прогледнеш…

 

 

Красимир ЧЕРНЕВ



Тагове:   Чернев,   Варна,   поезия,   Красимир,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krchernev
Категория: Поезия
Прочетен: 442171
Постинги: 323
Коментари: 86
Гласове: 377
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930