Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2020 11:22 - Да имам
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 2238 Коментари: 4 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Загубих се - трупах тревоги,
и грижи, и призрачен страх,
и глухи, безлични посоки...
Загубих се бавно сред тях.

Насред хипнотичното "Трябва!"
поредния дълг да платя -
и друго да сложа край хляба,
и още, и още неща...

То просто така е прието,
така е било и преди -
затисне ли те битието,
не вдигаш нагоре очи...

Но някъде, някога, някак,
цял миг свобода си спестих!
И скътах си го за нататък -
за слънце, за вятър, за стих...

Събрах си и още - да имам -
за радост, усмивка и смях...
Загубя ли се - да намирам
и смисъл, и себе си в тях.




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - "Да има!" - така казваше ...
08.08.2020 22:47
"Да има!" - така казваше и баба ми. И трупаше юргани и китеници за зестрата ми, лук и картофи - за зимнина, дребни пари от символичната си надница на полето - за черни дни. Усмихвах й се неразбиращо, но с времето станах и аз като нея - щастлива съм, когато онова, което обичам, се окаже в повече от очакваното, и трупам - до има!:) Но другите неща, като един типичен Стрелец, искам тук и сега. Радост и смях, миг свобода - не, не ги спестявам, трябват ми днес точно заради тегобите на битието. Въпрос на оцеляване са ми. А ти си щастливка, ако можеш да си оставиш за после - чудесна стратегия си намерила! И визия за бъдещето, "за слънце, за вятър, за стих". Много ми хареса!
Поздрави, Ваня!
цитирай
2. shtaparov - Много красива изповед, художес...
09.08.2020 12:49
Много красива изповед,художествено обоснована! :)
цитирай
3. vania23 - Да. Да трупаме радост, Вени,
10.08.2020 15:30
donchevav написа:
"Да има!" - така казваше и баба ми. И трупаше юргани и китеници за зестрата ми, лук и картофи - за зимнина, дребни пари от символичната си надница на полето - за черни дни. Усмихвах й се неразбиращо, но с времето станах и аз като нея - щастлива съм, когато онова, което обичам, се окаже в повече от очакваното, и трупам - до има!:) Но другите неща, като един типичен Стрелец, искам тук и сега. Радост и смях, миг свобода - не, не ги спестявам, трябват ми днес точно заради тегобите на битието. Въпрос на оцеляване са ми. А ти си щастливка, ако можеш да си оставиш за после - чудесна стратегия си намерила! И визия за бъдещето, "за слънце, за вятър, за стих". Много ми хареса!
Поздрави, Ваня!


в хубави спомени, та да си ги имаме, когато пак ни налегнат грижите и тревогите. Не знам как е при другите, но аз и ред не мога да напиша, ако се поддам на тази страшна безпътица от нервно напрежение, каквато може да бъде съвременния ни живот. Буквално се усещам смазана под нея, загубена, обезличена...
Радвам се, че ти е харесало!
Благодаря!
цитирай
4. vania23 - Благодаря, Ангеле!
10.08.2020 15:31
shtaparov написа:
Много красива изповед,художествено обоснована! :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1052233
Постинги: 333
Коментари: 3501
Гласове: 12832
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031